Religioznawstwo
Zagadnienia Religijne
Europa Pogańska
Azja
Hinduizm i odłamy
Judaizm i odłamy
Chrześcijaństwo i odłamy
Islam i odłamy
Afryka
Ameryka
Australia i Oceania

RELIGIE Z CZATA - Dialog międzyreligijny - Religie -18 lutego 2009, godz. 18.00

Pokój: Religie -18 lutego 2009, godz. 18.00 - Dialog międzyreligijny. Szansa na porozumienie czy gra pozorów?

 

PEPSISEXIBOMBA(18:00) : czy możemy zaczynać?

ovo_(18:00) : na aplet wejsc ne mozna

ovo_(18:00) : ne pobiera plika jawy

Paulina_____(18:00) : prosimy zagai kolega pepsi //haha

PEPSISEXIBOMBA(18:00) : dobrze

PEPSISEXIBOMBA(18:00) : więc może zagaję

PEPSISEXIBOMBA(18:00) : //hehe

ovo_(18:01) : //hehe

mruga(18:01) : za Gajaj

mruga(18:01) : //hehe

PEPSISEXIBOMBA(18:01) : ks. Józef Tischner powiedział kiedyś

mruga(18:01) : to trzeba na błędy uważać

mruga(18:01) : co by przypału nie było

PEPSISEXIBOMBA(18:01) : że dialog to budowanie wspólnoty

PEPSISEXIBOMBA(18:01) : warto się zastanowić czym jest dialog międzyreligijny

PEPSISEXIBOMBA(18:01) : i czy w ogóle jest możliwy

~turandot(18:02) : czym sa tez znaczki z gwiazdka?

(18:02) * Jesteś teraz w pokoju Religie

PEPSISEXIBOMBA(18:02) : w sytuacji gdy każda wspólnota religijna uważa sie za głosiciela

ceper_kwalifikacyjny(18:02) : a kto będzie musiał ustąpić z części fundamentalnych praw?

mruga(18:02) : moim zdaniem możliwy ale nie w 100%

Paulina_____(18:02) : od czasu do czasu sie sptykają

PEPSISEXIBOMBA(18:02) : jedynej prawdy

Cassiel(18:02) : hi

PEPSISEXIBOMBA(18:02) : czy w ogóle jest dialog?

~turandot(18:02) : i dlaczego tylko paulnia___ ma pomaranczopwy a reszta szary

PEPSISEXIBOMBA(18:02) : dialog to wymiana poglądów?

Paulina_____(18:02) : co pomaranczowy //aaa

stanleypol(18:02) : braklo farby :X

PEPSISEXIBOMBA(18:03) : ale przecież je można przeczytać

zaufanie(18:03) : wiecie co dialog mozliwy jest jesli sie ie wkracza w sprawy samej juz wiary i dogmatow

ceper_kwalifikacyjny(18:03) : wymiana poglądów to zwykłe plotkowanie, o ile nie doprowadzi do jakichś wniosków

~turandot(18:03) : zenobiusz -szary zaufanie -szary pepsicostam -szary evinka -szary

PEPSISEXIBOMBA(18:03) : po co więc wymieniać pogądy?

ceper_kwalifikacyjny(18:03) : co nadal moze być plotkowaniem //haha

mruga(18:03) : żeby prowadzić dialog

~turandot(18:03) : paulina -zolty iillii -zolty

PEPSISEXIBOMBA(18:03) : ceper - do jakich wniosków może prowadzić dialog między religiami?

ceper_kwalifikacyjny(18:03) : do żadnych

PEPSISEXIBOMBA(18:03) : i co to jest ów dialog?

Paulina_____(18:03) : dialog jest mozliwy

Paulina_____(18:03) : tylko czy cos z niego wynika?

ceper_kwalifikacyjny(18:03) : ale nic nie da

PEPSISEXIBOMBA(18:03) : ceper - a więc dialog jest niemożliwy?

~turandot(18:03) : to znaczy za taki iilliiia moze wiecej niz takie pepsicostam?

ceper_kwalifikacyjny(18:03) : pogadać zawsze można

PEPSISEXIBOMBA(18:04) : paulina - na czym ona ma polegać?

PEPSISEXIBOMBA(18:04) : ceper - można ale po co?

ceper_kwalifikacyjny(18:04) : właśnie

zenobiusz_(18:04) : dialog miedzy religijny- wymiana doswiadczen, tolerancja dla odmiennej wiary umozliwia wzajemny szczunek i wspoprace na plaszczyznie rozwoju czlowieczenstwa na swiecie w ducho wzajemnego szacunku i wspolodczuwania tolernacji //ooo

PEPSISEXIBOMBA(18:04) : jeśli według ciebie jest on becelowy?

Paulina_____(18:04) : no strona a słucha strona b nawija

Paulina_____(18:04) : pozniej zmiana

~turandot(18:04) : bo zaloze sie ze najwiecej tu moze paulinaa___ bo ona madra jest

(18:04) * lliill ustawił bana na: ~turandot!*@* w tym pokoju

ceper_kwalifikacyjny(18:04) : moze taka moda?

Paulina_____(18:04) : strona b słucha strona a nawija

PEPSISEXIBOMBA(18:04) : ceper - moda na szacunek?

Paulina_____(18:04) : po czym uscisk dłoni

zaufanie(18:04) : dialog potrzebny jest zeby zyc w pokoju ni ewojnie

ceper_kwalifikacyjny(18:04) : niewiele zostało państw wyznaniowych w Europie i nie można wywołać wojny religijnej

Paulina_____(18:04) : moze lampa wina

ceper_kwalifikacyjny(18:04) : no to co robić?

Paulina_____(18:04) : i rozchodza sie do domow

PEPSISEXIBOMBA(18:04) : zaufanie - dialog powoduje tolerancję?

mruga(18:05) : ale czy za dialogiem pójdą czyny?

ceper_kwalifikacyjny(18:05) : można pogadać. taka "etykietka zastę[pcza" wojny

PEPSISEXIBOMBA(18:05) : ceper - więc powody są czysto utylitarne?

ceper_kwalifikacyjny(18:05) : jakie?

PEPSISEXIBOMBA(18:05) : mruga - jakie czyny?

PEPSISEXIBOMBA(18:05) : ceper - czy dialog oznacza kłótnię?

ceper_kwalifikacyjny(18:05) : też

PEPSISEXIBOMBA(18:05) : czy szukanie wspólnych punktów?

ceper_kwalifikacyjny(18:05) : można i tak

zaufanie(18:05) : dialog malo kiedy idzie faktycznie w duze czyny

PEPSISEXIBOMBA(18:05) : dyskusja i kłótnia to nieco inne rzeczy

ceper_kwalifikacyjny(18:05) : ale jakie wspólne punkty mogą mieć luterania z katolikami?

stanleypol(18:06) : dokladnie //mysli

zaufanie(18:06) : zazwyczaj konczy sie na deklaracjach co bledem jest

zenobiusz_(18:06) : pozatym jednosc roznych wyznan i religii pokazuje ze czlowiek jest zdolny do wyzszych celow wznoszac sie ponad wlsny egoizm

ceper_kwalifikacyjny(18:06) : przecież głownie chodzi o papieża

Paulina_____(18:06) : czy ktoras ze stron dialogu mysli nawrócic interlokutora na swoja prawde?

PEPSISEXIBOMBA(18:06) : zenobiusz - co to jest jedność wyznań?

PEPSISEXIBOMBA(18:06) : ceper - jak również o doktrynę

mruga(18:06) : jeśli sie dogadamy w jakiejś sprawie do oczekuje realizacji obietnic-po prostu

ceper_kwalifikacyjny(18:06) : KAŻDA ze stron tego chce

(18:06) * ~turandot wyszedł z czata

PEPSISEXIBOMBA(18:06) : paulina - jeśli tak to dialog jest tylko grą pozorów

zenobiusz_(18:06) : mam namysli wspolna linie religii i wyznac dla dobra wszystkich istot i swiata

PEPSISEXIBOMBA(18:06) : próbą zamydlenia oczu

PEPSISEXIBOMBA(18:06) : względem prawdziwych celów

PEPSISEXIBOMBA(18:07) : zenobiusz - każda religia owo dobro nieco inaczej ujmuje

Evinka(18:07) : ceper_kwalifikacyjny w spolna delklaracjia o usprawiedliwieniu własnie KK i koscołow luterańskich?

ceper_kwalifikacyjny(18:07) : prawdziwych celów już się nie da osiągnąć

Paulina_____(18:07) : dialog mozna prowadzic na roznych płaszczyznach

zenobiusz_(18:07) : no nie da sie ukryc ze wystepuja roznice D

PEPSISEXIBOMBA(18:07) : mruga - co to znaczy w przypadku reliigii - "dogadać się"?

Paulina_____(18:07) : ponoc probuja sie skupic na tym co ich łaczy a nie na tym co ich dzieli

ceper_kwalifikacyjny(18:07) : Evinka , można też również odprawić mszę w intencji Galileusza

PEPSISEXIBOMBA(18:07) : zenobiusz - a więc dialog to tylko slogany?

PEPSISEXIBOMBA(18:07) : puste słowa?

mruga(18:07) : no np. co do zawierania ślubów

zenobiusz_(18:07) : ale tak jak w polityce partie moge sie nienawidzic ale wspolnie byc moze dla dobra kraju //oczkozjednocza swe wysilki D ; )

zaufanie(18:07) : czesto dialog jest na papierze tylko a nawet caly czas rozmow idzie na marne

Evinka(18:07) : ceper_kwalifikacyjny mozna

zenobiusz_(18:08) : nie nie slogany i o to chodzi w dialogu

PEPSISEXIBOMBA(18:08) : mruga - a więc dzięki próbie porozumienia można ułatwić sobie nawzajem życie

PEPSISEXIBOMBA(18:08) : ale czy to jest dialog

ceper_kwalifikacyjny(18:08) : //haha

mruga(18:08) : chodzi mi np. o respektowanie postanowień

PEPSISEXIBOMBA(18:08) : czy tylko rodzaj umowy?

zenobiusz_(18:08) : by niepozostaly puste piekne slowa ale dalo sie odczuc ta jednosc w praktyce

Paulina_____(18:08) : na przykłd wszytkie religie moga sie zgodzic na lekcje religii w szkołach

THOR222(18:08) : //panda2

mruga(18:08) : dokladnie np. tak jak katolicy rzymsczy z prawoslawnymii co do obrzędów

THOR222(18:08) : //panda2

PEPSISEXIBOMBA(18:08) : zenobiusz - czyli dialog to próba wypracowania jednolitego stanowiska?

THOR222(18:08) : //panda2

THOR222(18:08) : //patrze

PEPSISEXIBOMBA(18:08) : a jeśli jest ono niemożliwe?

ceper_kwalifikacyjny(18:08) : wywalcie trolla

(18:08) * PEPSISEXIBOMBA ustawił bana na: THOR222 w tym pokoju

(18:08) * THOR222 został wyrzucony z pokoju przez Evinka. Powód: Zachowuj się! Byle jak ale się zachowuj! zeko komiksu

PEPSISEXIBOMBA(18:09) : dziękuję za załatwienie sprawy komiksu

PEPSISEXIBOMBA(18:09) : pytanie więc pozostaje otwarte - co to jest ów dialog?

Paulina_____(18:09) : cos te religie moze łaczyc?

Paulina_____(18:09) : czy zupełnie nic?

PEPSISEXIBOMBA(18:09) : na jakich płaszczyznach się odbywa?

ceper_kwalifikacyjny(18:09) : dialog to tylko puste słowa wynikające z niemocy

zenobiusz_(18:09) : przedewszystkim na religie skladaja sie ludzie TY ,ja trzeba zaczac od siebie samego ten proces wyrozumialosci by mozna go bylo przeniesc na coraz szersze polacie ludzkie

stanleypol(18:09) : rozmowa miedzy drugim czowiekiem

lliill(18:09) : nie wierze w dialog miedzy religiami

PEPSISEXIBOMBA(18:10) : ceper - a więc dialog to czysta fikcja?

ceper_kwalifikacyjny(18:10) : tak

PEPSISEXIBOMBA(18:10) : a więc po co wszyscy o nim mówią?

PEPSISEXIBOMBA(18:10) : dla zasady?

svantetic(18:10) : Paulina ....laczy je to ze kazda z nich mowi ze jest jedyni eprawdziwa religia i tylko w niej zbawienie //hahai jak tu rozmawiac ...

ceper_kwalifikacyjny(18:10) : nie ma wspólnych punktów

PEPSISEXIBOMBA(18:10) : by być tym który wyciąga rękę?

zenobiusz_(18:10) : pepsi tak

ceper_kwalifikacyjny(18:10) : i z czego ustąpi?

PEPSISEXIBOMBA(18:10) : ceper - żadnych?

zenobiusz_(18:10) : wypracowanie wspolnego stanowiska ; )

ceper_kwalifikacyjny(18:10) : ja nie widzę

PEPSISEXIBOMBA(18:10) : np cofnięcie wzajemnych klątw

Paulina_____(18:10) : poza tym katolicy sa scentralizowani

PEPSISEXIBOMBA(18:10) : czy oskarżeń

ceper_kwalifikacyjny(18:10) : no tak. to pocieszające

Paulina_____(18:10) : ale inne religie nie

zenobiusz_(18:10) : dialog to otwartosc

PEPSISEXIBOMBA(18:11) : próba przełamania stereotypów

PEPSISEXIBOMBA(18:11) : i wrogości

Paulina_____(18:11) : co da dialog z jakims mułłą?

mruga(18:11) : to może być dialog odnośnie konkretnych rzeczy - można sie dogadać w kilku sprawach, ale niekoniecznie we wszystkich np. odnośnie tolerowania symboli religijnych

zenobiusz_(18:11) : a otwartosc djae pole manewru i zmiany na lepsze

PEPSISEXIBOMBA(18:11) : czym innym jest się różnić

Paulina_____(18:11) : skoro inny mułła moze myslec inaczej

PEPSISEXIBOMBA(18:11) : czym innym jest być wrogiem

PEPSISEXIBOMBA(18:11) : prawda?

PEPSISEXIBOMBA(18:11) : mruga - tylko pozostaje pytanie czy to dialog czy tylko umowa

zaufanie(18:11) : malo religi bierz eudzial w dialogach glownie robi to tylko kosciol rzymski

(18:11) * Do pokoju wszedł zul_fikar

ceper_kwalifikacyjny(18:11) : wystarczy umowa, że sobie nie szkodzimy

Paulina_____(18:11) : mruga a kto na przykład bedzie reprezentował wyznawcó islamu w tym dialogu?

PEPSISEXIBOMBA(18:12) : zaufanie - przecież nie rozmawia sam ze sobą

mruga(18:12) : no najpierw dialog potem może być i umowa

PEPSISEXIBOMBA(18:12) : ceper - tylko że w ten ogólnik trzeba włożyć treść

PEPSISEXIBOMBA(18:12) : i temu może służyć dialog

PEPSISEXIBOMBA(18:12) : jak mi sie wydaje

mruga(18:12) : reprezentuje na ogół przywódca lub ktoś przez niego wyznaczony

ovo_(18:12) : umowa raczejnie jest mozliwa w zaden sposob z ortodoksami

zenobiusz_(18:12) : no wiec podstawowa zasada nieczyn drugiem co tobie niemile ma na mysli niebycie egoista i myslenie rowzniez o tych ktorych uwazmy za swych wrogow tylko dlatego ze ich nie znamy

Evinka(18:12) : zaufanie robia to tez koscioły protestanckie

ceper_kwalifikacyjny(18:12) : PEPSISEXIBOMBA , a jaką to moze być treść?

ovo_(18:12) : watpie zeby szli na jakies ustepstwa

mruga(18:12) : problem w tym że druga strona musi chcieć tego dialogu

Paulina_____(18:12) : mruga jaki przywódca w islamie?

PEPSISEXIBOMBA(18:12) : ceper - np to o czym mówi mruga

ceper_kwalifikacyjny(18:12) : gasimy z obu stron stosy? papież nie jest już obrażony na patriarchę?

PEPSISEXIBOMBA(18:13) : o pewnej umowie

Paulina_____(18:13) : tam nie ma przywodców

(18:13) * Do pokoju wszedł roszada

xolpolx(18:13) : Witam

ceper_kwalifikacyjny(18:13) : przecież dziś to śmiech na sli

Paulina_____(18:13) : znaczy sa ale mali

mruga(18:13) : wybrany przez ogół

PEPSISEXIBOMBA(18:13) : a także próbie przezwyciężenia wrogości

Paulina_____(18:13) : ne ma takich

zaufanie(18:13) : Evinka robia ale w mniejszej skali pamietasz w klasztoze sw franciszka

PEPSISEXIBOMBA(18:13) : mruga poruszyła ważny problem

zaufanie(18:13) : to bylo cos wspanialego

PEPSISEXIBOMBA(18:13) : jeśli ma istnieć dialog

(18:13) * Z pokoju wyszedł svantetic

PEPSISEXIBOMBA(18:13) : to jak pisał Tischner

zaufanie(18:13) : jak razem modlilo si etyle religii

PEPSISEXIBOMBA(18:13) : musi być i przedmiot dialogu

PEPSISEXIBOMBA(18:13) : i podmot dialogu

(18:13) * Z pokoju wyszedł roszada

(18:13) * Do pokoju wszedł ~ECLIPSE

PEPSISEXIBOMBA(18:13) : do tej pory rozmawialiśmy o przedmiocie

mruga(18:13) : no dwie strony

mruga(18:13) : jak to w dialogu

PEPSISEXIBOMBA(18:13) : ale jest też kwestia podmiotu

Paulina_____(18:13) : na przykład tolerancja religijna

PEPSISEXIBOMBA(18:13) : z kim rozmawiać?

ceper_kwalifikacyjny(18:14) : właśnie

Paulina_____(18:14) : własnie

Paulina_____(18:14) : z kim?

mruga(18:14) : z tymi którzy się czują nietolerowani

Evinka(18:14) : dialog od tego własnie poziomy tzn modlitwy powinien sie zaczynac

PEPSISEXIBOMBA(18:14) : czy rozmowa z jednym rabinem to dialog z judaizmem?

ceper_kwalifikacyjny(18:14) : z protestantami, którzy niedługo podzielą się na jednoosobowe Kościoły?

mruga(18:14) : przez jakąś grupę innowierców

PEPSISEXIBOMBA(18:14) : czy dyskusja z papieżem do dialog z katolicyzmem?

(18:14) * Do pokoju wszedł AGNIESZKA__333

Paulina_____(18:14) : mruga mułła reprezentyje swoją wspólnote jak u nas ksiądz

(18:14) * Do pokoju wszedł ~kirk

Paulina_____(18:14) : mozemy dialogowac ze wszystkimi mułłami na swiecie?

PEPSISEXIBOMBA(18:14) : ale jeśli jest tyle wątpliwości

PEPSISEXIBOMBA(18:15) : co do przedmiotu i podmiotu dialogu

PEPSISEXIBOMBA(18:15) : to może go zawiesić?

mruga(18:15) : jeśli papież jest reprezentantem to tak

stanleypol(18:15) : przepraszam ze tak wam przerywam a co to jest wogole dialog miedzyreligijny miedzy czlowiekiem a bogiem //mysli?

PEPSISEXIBOMBA(18:15) : dać sobie spokój i przestać udawać?

ceper_kwalifikacyjny(18:15) : a jaka to różnica?

PEPSISEXIBOMBA(18:15) : że istnieje?

zaufanie(18:15) : dialog w imieniu religi moga prowadzic jego przedstawiciele wiadomoz e dialog kilkuset osob nie jest mozliwy bo wybucha haos

ceper_kwalifikacyjny(18:15) : przecież i tak to nie ma sensu

PEPSISEXIBOMBA(18:15) : stanley - "MIĘDZYRELIGIJNY"

Paulina_____(18:15) : papiez to specjalnosc rzymskich katolików ale protestanici nie maja papiezy

stanleypol(18:15) : czyl miedzy roznymi religiami //panda

Evinka(18:15) : stanleypol mowimy o dialogu miedzy religiami

Paulina_____(18:15) : tak jak i zydzi nie maja jednego przedstawiciela

stanleypol(18:16) : aha

PEPSISEXIBOMBA(18:16) : stanley - tak

Paulina_____(18:16) : ani muzułmanie

PEPSISEXIBOMBA(18:16) : oraz szerzej - światopoglądami

stanleypol(18:16) : dziekuje

PEPSISEXIBOMBA(18:16) : hmm ja myślę że dialog może być próbą przezyciężenia uprzedzeń

zenobiusz_(18:16) : druuga strona jak i kazda nastepna musi dorosnac do punktu w ktorym sie widzi ze nie ejst sie pempkeim swaita i ze w jednosci sila... mimo odmiennosci , kazdy powienien ja uszanowac

PEPSISEXIBOMBA(18:16) : i jawnej wrogości

zul_fikar(18:16) : sa tu jacys muzulmanie?

stanleypol(18:16) : ja nie //panda

ceper_kwalifikacyjny(18:16) : uprzedzenia przezwycięża się "na dole"

PEPSISEXIBOMBA(18:17) : zen - to zawsze będzie problem

PEPSISEXIBOMBA(18:17) : ceper - niezupełnie

zenobiusz_(18:17) : jednosc ktora bedzie przeciwstawiala sie złu

PEPSISEXIBOMBA(18:17) : góry wpływają na masy

zul_fikar(18:17) : czy to wewnetrzne obrady Polakow ktorzy chce byc "na czasie"

zenobiusz_(18:17) : generalnie ; )

zaufanie(18:17) : szczeze dialog zadko konczy sie sukcesem i jakimis zarzadzeniami widocznymi maloz eczy tych jest wcielanych w zycie

PEPSISEXIBOMBA(18:17) : jeśli jest przyzwolenie z góry

mruga(18:17) : chodzi jeszcze o narzucanie komuś swojego zdania

ceper_kwalifikacyjny(18:17) : PEPSISEXIBOMBA , na pewno wpływają

PEPSISEXIBOMBA(18:17) : łatwiej oddziaływać na dół

ceper_kwalifikacyjny(18:17) : ale coś słabo wątpię w ten wpływ

PEPSISEXIBOMBA(18:17) : ceper - więc nawet deklaracje mają sens

PEPSISEXIBOMBA(18:17) : ceper - stosunek np katolików do zydów

PEPSISEXIBOMBA(18:17) : zmienił sie w ostatnich 50 latach

PEPSISEXIBOMBA(18:17) : podobnie do protestantów

(18:18) * Do pokoju wszedł robibobi

PEPSISEXIBOMBA(18:18) : a więc jednak - coś sie dzieje

ceper_kwalifikacyjny(18:18) : ta "góra" przestała być atrakcyjna dla "dołów"

(18:18) * Z pokoju wyszedł robibobi

PEPSISEXIBOMBA(18:18) : nie

PEPSISEXIBOMBA(18:18) : góra zadziałała

PEPSISEXIBOMBA(18:18) : dziś każdy katolik który skrytykuje żydów za to że są żydami popełnia grzech

zaufanie(18:18) : gora zawsze dzialala

ceper_kwalifikacyjny(18:18) : hm...

ceper_kwalifikacyjny(18:18) : dobrze. przekonałeś mnie

PEPSISEXIBOMBA(18:18) : zu - chętnie posłuchamy przedstawiciela islamu

zaufanie(18:18) : nazwac kogo zydem to nic zlego

mruga(18:18) : a jest?

zaufanie(18:18) : sam znam zydow

Paulina_____(18:19) : pamietam proby dialogu krk z protestantami jakis czas temu za czasów jp2 polegało na probie przekonania protestantów ze powinni uznac papieza i jego racje i sie pogodzic z matka kosciołem przewodania siłą narodów //haha

mruga(18:19) : też tak sądzę

zul_fikar(18:19) : dialog miedzyleligijny to jesli chodzi o Polakow znakomicie uprawiali Lisowczycy podczas Wojny Trzydziestoletniej

PEPSISEXIBOMBA(18:19) : zul - czyli dialog międzyreligijny jest niemożliwy?

ceper_kwalifikacyjny(18:19) : "lisowczycy"

mruga(18:19) : a kto to są "lisowczycy"

ceper_kwalifikacyjny(18:19) : bandyci

(18:19) * Jesteś teraz oznaczony "zaraz wracam".

PEPSISEXIBOMBA(18:19) : paulina - pytanie brzmi czy do takiego działania pasuje słowo dialog

zul_fikar(18:20) : Polacy

PEPSISEXIBOMBA(18:20) : to takie oddziały pod wodzą Aleksandra Lisowskiego

PEPSISEXIBOMBA(18:20) : ale zostawmy

zul_fikar(18:20) : jakigo herbu byl Lisowski

PEPSISEXIBOMBA(18:20) : bardziej myślę w tym momencie interesujący jest temat dialogu

zaufanie(18:20) : dialog mozliwy jest na poziomie tym zadnych wojen zadnych wzajemnych pretensji zadnych konfliktow zycie w zgodnie

Paulina_____(18:20) : dla mnie nie

(18:20) * Do pokoju wszedł ~silence

zenobiusz_(18:20) : o ile Patriarcha Moskwy i Wszechrusi Aleksieja II-gio mozna bylo zakwalifikowac do strony ktora niewie co to dialog wogule o tyle, mysle JP II mozna bylo wlasnie uosabiac z dialogiem ; )

PEPSISEXIBOMBA(18:20) : paulina - trudno zaprzeczyć

PEPSISEXIBOMBA(18:20) : zaufanie - czyli wyrzeczenia sie przemocy

zaufanie(18:20) : aleksiej 2

zenobiusz_(18:20) : ograniczony umysl jednego i otwarty drugiego heh

zaufanie(18:21) : byl zamkniety na dialog

PEPSISEXIBOMBA(18:21) : to jest płaszczyzna

zul_fikar(18:21) : czy ten pokoj to jakas "odjazdowa" salka katechetyczna jest?

ceper_kwalifikacyjny(18:21) : ja też mogę się wyrzec przemocy wobec Pudzina //haha

Paulina_____(18:21) : zenobiusz nie zgadzam sie

PEPSISEXIBOMBA(18:21) : zenonbiusz - właśnie zdyskredytowałeś kogoś a priori

zul_fikar(18:21) : "alleluja i do przodu"

zenobiusz_(18:21) : no mowie zaufanie

PEPSISEXIBOMBA(18:21) : i z drugiej strony pochwaliłeś a priori

zul_fikar(18:21) : "mamy rozne opcje religijne"

Paulina_____(18:21) : partiaracha bronił swoich interesów

PEPSISEXIBOMBA(18:21) : czy od tego zaczyna się dialog?

zul_fikar(18:21) : "ateisci sa wsrod nas"?

zenobiusz_(18:21) : napisalem ze tak mysle ze takie jest moje zdanie

ceper_kwalifikacyjny(18:21) : zakneblujcie tego niewydarzonego Pakistańczyka

Paulina_____(18:22) : i miał do tego prawo, bo wie ze dac im palec to złapia ręke

(18:22) * lliill ustawił bana na: zul_fikar w tym pokoju

PEPSISEXIBOMBA(18:22) : zenobiusz - uzasadnij je więc

zenobiusz_(18:22) : pepsi D oboje poszli kazdy w swoja strone

PEPSISEXIBOMBA(18:22) : mam wrażenie że dialog czasem oznacza slogan

(18:22) * Do pokoju wszedł robibobi

PEPSISEXIBOMBA(18:22) : nazywa sie kogoś "człowiekiem dialogu" żeby łądnie brzmiało

zenobiusz_(18:22) : wiec w zasadzie przzyklad jaki podalem jest w tej chili nieaktualny

ovo_(18:22) : tez mam takie wrazenie

zenobiusz_(18:22) : chcialem pokazac jedynie kontrast

PEPSISEXIBOMBA(18:22) : zenobiusz - czy brak zgody oznacza brak dialogu?

ovo_(18:22) : poltyka religijna zadko idzie na ustepstwa

(18:23) * Do pokoju wszedł Perkele222

zaufanie(18:23) : bez zgody nie ma dialogu

PEPSISEXIBOMBA(18:23) : zenobiusz - czemu według ciebie jeśłi nie mogli sie zgodzić

ceper_kwalifikacyjny(18:23) : bo w czym ma ustąpić?

ovo_(18:23) : to raczej wyglada jak zimna wojna

zenobiusz_(18:23) : pepsi brak zgody na dialog?

PEPSISEXIBOMBA(18:23) : to jeden był człowiekiem dialogu a inny nie

ceper_kwalifikacyjny(18:23) : przecież to są prawdy objawione

robibobi(18:23) : //ooo

PEPSISEXIBOMBA(18:23) : zenobiusz - na czym polega brak zgody na dialog?

zenobiusz_(18:23) : pepsi bo to widac bylo a nawet czuc jak aleksij 2 byl zamkniety w sobie ; )

Perkele222(18:23) : //myslivinka'e nadurzywasz wladzy zamiast wywalic bana dalas

zenobiusz_(18:23) : niebyl zdolny do dialogu

zenobiusz_(18:23) : wedlug mnie *

PEPSISEXIBOMBA(18:23) : zenobiusz - cechy osobowości nie mają tu chyba za wiele wspólnego

PEPSISEXIBOMBA(18:24) : zenobiusz - wielu to samo mówiło o Janie Pawle II

zenobiusz_(18:24) : a jednak maja

PEPSISEXIBOMBA(18:24) : mam wrażenie że czasem słowa dialod

zenobiusz_(18:24) : cecha osobowosci ksztautuje zachowania

PEPSISEXIBOMBA(18:24) : używa sie jako tarczy

PEPSISEXIBOMBA(18:24) : i stosuje wygodne oskarżenia o to

PEPSISEXIBOMBA(18:24) : że ktoś nie chce z drugą strona prowadzić dialogu

zenobiusz_(18:24) : cechy*

ovo_(18:24) : //haha

ceper_kwalifikacyjny(18:25) : w przypadku cerkwi należy pamiętać, że jej polityka jest polityką Kremla

PEPSISEXIBOMBA(18:25) : a może po prostu chce go prowadzić na innych zasadach

PEPSISEXIBOMBA(18:25) : ?

ceper_kwalifikacyjny(18:25) : i nie ma znaczenia, czy patriarcha wszechrusi chce dialogu

PEPSISEXIBOMBA(18:25) : ceper - myślę że to uproszczenie i stereotyp

Paulina_____(18:25) : zanobiusz ten otwarty na dialog jp2 jakie miał wiec wyniki w prowadzeniu dialogu i z kim ?

ceper_kwalifikacyjny(18:25) : możliwe

PEPSISEXIBOMBA(18:25) : ceper - religia i polityka są związane ale nie są tożsame

(18:25) * Do pokoju wszedł ~odnowiciel_rumowisk

ceper_kwalifikacyjny(18:25) : w przypadku Rosji bym się zastanawiał

xolpolx(18:25) : Ale co dialog ma niby osiagnac przeciez na ulicy czy w pubie sie dogada znaja angielski lub inny wspolny jezyk to ze maja inne religie nie eliminuje im jezyka w ustach pisaliscie o szukanie podmiotu itp codzienne ludzie z roznych religi rozmawiaja ze soba na calym swiecie

PEPSISEXIBOMBA(18:26) : myślę że jednak nie

robibobi(18:26) : kiedys przprowadzano krucjaty w imie religi

PEPSISEXIBOMBA(18:26) : xol - dialog międzyreligijny jest specyficzny

ceper_kwalifikacyjny(18:26) : i wyrąb lasów też

PEPSISEXIBOMBA(18:26) : bo nie chodzi tylko o mówienie

PEPSISEXIBOMBA(18:26) : ale i porozumienie

PEPSISEXIBOMBA(18:26) : jak rozumiem przynajmniej

robibobi(18:26) : i proponowano dialog a jak ktos sie nie podporzatkowal dialogowi to byla wojna

(18:26) * ~odnowiciel_rumowisk wyszedł z czata

(18:26) * Do pokoju wszedł ~GGG

zenobiusz_(18:26) : pepsi cos w tym moze byc ze udaja ze chca sie porozumiec a i tak kazdy wie swoje i tego broni D

ceper_kwalifikacyjny(18:26) : rety...

robibobi(18:26) : kazdy chce postawic na swojim

PEPSISEXIBOMBA(18:27) : robi - o tym aspekcie dialogu jako dyktatu też mówiliśmy

Paulina_____(18:27) : rob to nie dialog to ultimatum

ceper_kwalifikacyjny(18:27) : za chwilę gość nam wyłuszczy coś o ząłożeni Rzymu

PEPSISEXIBOMBA(18:27) : zeno - więc dialog to tylko fikcja

robibobi(18:27) : //hehe

(18:27) * AGNIESZKA__333 wyszedł z czata

PEPSISEXIBOMBA(18:27) : a nazywanie kogoś człowiekiem dialogu to przypinanie mu ładnego tytulu

PEPSISEXIBOMBA(18:27) : ?

ceper_kwalifikacyjny(18:27) : fakt

robibobi(18:27) : wjednych religiach niewirnym glowy scinaja

(18:27) * Do pokoju wszedł ~armia

ceper_kwalifikacyjny(18:27) : taki fajny facet

zenobiusz_(18:27) : Paulina no przeciez bylo pare takich zjazdow i spotkan wyznawcow wielu religii JP II spotykal sie wielokrotnie z Dalajalama ; )

(18:27) * Do pokoju wszedł Assassin__

ceper_kwalifikacyjny(18:27) : pewnie lubi zwierzęta i przeprowadza staruszki przez jezdnię

PEPSISEXIBOMBA(18:27) : owszem spotykali się

zenobiusz_(18:27) : a obecny papierz nawet spojrzec nie chcial

(18:27) * zaufanie wyszedł z czata (Connection closed)

PEPSISEXIBOMBA(18:27) : czy dialog polega na spotykaniu się?

ceper_kwalifikacyjny(18:28) : pogadali

(18:28) * Do pokoju wszedł agusia__333

PEPSISEXIBOMBA(18:28) : czy może to rodzaj substytutu?

ceper_kwalifikacyjny(18:28) : dwóch inteligentnych facetów na pewno znalazło fajny temat

Paulina_____(18:28) : zenobiusz a dalaj lama spotyka sie ze wszystkimi

zenobiusz_(18:28) : pepsi zawsze to jakis krok na przod ; )

(18:28) * agusia__333 wyszedł z czata

zenobiusz_(18:28) : jest to krok otwartosci

(18:28) * Z pokoju wyszedł robibobi

Paulina_____(18:28) : o własnie dalaj lama to swietny przykład człowieka dialogu

(18:28) * Do pokoju wszedł zaufanie

(18:28) * Do pokoju wszedł ~kuasna

ceper_kwalifikacyjny(18:28) : zenobiusz_ , a czym wg ciebie powinien się skończyć ten dialog?

PEPSISEXIBOMBA(18:28) : zen - a może tylko gra pozorów w świecie który nei akceptuje konfrontacji?

xolpolx(18:28) : trzeba byc glupcem by stwierdzic ze pomiedzy religiami nie ma dialogu jest na calym swiecie bo kosciol tworza ludzie czyz nie? a nie budynki dialog trwa i trwac pedzie brak tylko porozumienia w kwestiach boga bo akzdy tam ubrany w inne ciuszki

(18:28) * zul_fikar wyszedł z czata

ceper_kwalifikacyjny(18:29) : wszyscy uznają papieża?

zaufanie(18:29) : Dialog jest zadaniem nie tylko dla ekspertów i ludzi zajmujących się nim zawodowo. Dialog to dzielenie się własnym życiem na wszystkich poziomach z wyznawcami innych religii. To właśnie ma na względzie nauka Kościoła, kiedy mówi o dobrze znanych czterech poziomach dialogu

(18:29) * Do pokoju wszedł ~abc1351

(18:29) * zaufanie wyszedł z czata (Connection closed)

(18:29) * Do pokoju wszedł zaufanie

(18:29) * zaufanie wyszedł z czata

PEPSISEXIBOMBA(18:29) : dialog to dzielenie sie włąsnym życiem?

PEPSISEXIBOMBA(18:29) : to raczej monolog

ceper_kwalifikacyjny(18:29) : chciałbym wiedzieć do czego ma doprowadzić ten dialog?

ceper_kwalifikacyjny(18:29) : bo gadać można do końca świata

(18:29) * Do pokoju wszedł zaufanie

(18:29) * Z pokoju wyszedł ~armia

PEPSISEXIBOMBA(18:29) : dialog jak rozumiem zakłąda istnieje drugiej strony

(18:29) * zaufanie wyszedł z czata (Connection closed)

(18:29) * Do pokoju wszedł zaufanie

Paulina_____(18:30) : xol na czym polega ten dialog?

PEPSISEXIBOMBA(18:30) : która też ma coś do zaoferowania...

mruga(18:30) : właśnie dialog musi być rzeczowy

(18:30) * zaufanie wyszedł z czata

ceper_kwalifikacyjny(18:30) : ta "druga strona" jest w błedzie. takie jest założenie

PEPSISEXIBOMBA(18:30) : minęło 30 minut

PEPSISEXIBOMBA(18:30) : dziękuję za rozmowę

~GGG(18:30) : dialog dialogiem ale racja istnieje tylko jedna. i jezeli jedna osoba bioraca udzial w dialogu z druga sie z tym nie zgadza to niema dialogu //hehe

ovo_(18:30) : //haha

~abc1351 //marblo
(18:30)

PEPSISEXIBOMBA(18:30) : mam nadzieję że było miło i owocnie

zenobiusz_(18:30) : ja uwazam ze juz tego typu spotkania miedzyreligigjne jakie organizowal chyba JP II bo niepamietam dokladnie kto , pokazuja ze odmiennosci w pogladach reliijnych umozliwiaja jedka wspolna rozmowe

(18:30) * Do pokoju wszedł zaufanie

ceper_kwalifikacyjny(18:30) : i też żadnych wniosków nie mamy //haha

PEPSISEXIBOMBA(18:30) : jeśli ktoś chce rozmawiać dalej

zaufanie(18:30) : Ojciec Święty Jan Paweł II w encyklice Redemptoris missio (por. n. 57), na każdym z tych poziomów za dialog odpowiedzialni są wszyscy, i jest on obowiązkiem każdego chrześcijanina i każdej wspólnoty chrześcijańskiej.

PEPSISEXIBOMBA(18:31) : będzie jeszcze bardziej miło

PEPSISEXIBOMBA(18:31) : dziękuję za umożliwienie zagajenia

zaufanie(18:31) : ako wyraz nowego przykazania, dialog ten domaga się integralnego zaangażowania i nie może ograniczać się do uprzejmych słów, dwuznacznego języka albo zebrań, które bardziej niż prawdziwymi spotkaniami są wydarzeniami medialnymi.

PEPSISEXIBOMBA(18:31) : i poprowadzenia debaty

ceper_kwalifikacyjny(18:31) : zaufanie , to takie bla bla bla

PEPSISEXIBOMBA(18:31) : mam nadzieję że było miło

ceper_kwalifikacyjny(18:31) : zwykła niemoc i tyle

zaufanie(18:31) : cytuje

ovo_(18:31) : dzieki pepsi //haha

(18:31) * Do pokoju wszedł SacredAuthority

zaufanie(18:31) : jego slowa z encykliki

(18:31) * PEPSISEXIBOMBA ustawił nowy temat: Dziękuję za udział w debacie...

ovo_(18:31) : i gadamy dalej //haha

PEPSISEXIBOMBA(18:31) : ovo - i jak?

zaufanie(18:31) : warto caly poznac artykul

Paulina_____(18:32) : //haha

SacredAuthority(18:32) : czesc

Perkele222(18:32) : //mysli//panda2ok

zenobiusz_(18:32) : nikogo niepowinno sie dyskryminowac nikogo inepowinno sie odrzucac bowiem taki ktos czujac sie odrzucony sklonny jest do destrukcji

Paulina_____(18:32) : było swietnie

~abc1351(18:32) : //kroko

mruga(18:32) : to już?

(18:32) * lliill ustawił bana na: ~abc1351!*@* w tym pokoju

SacredAuthority(18:32) : Pepsi, czemu mam bana na wszystkim, co zaczyna sie na "arche"?

Perkele222(18:32) : //panda2lliilli i paulinka za co evinka dala mi odrazu bana

ceper_kwalifikacyjny(18:32) : soczyście było

ceper_kwalifikacyjny(18:32) : i fajnie

PEPSISEXIBOMBA(18:32) : można mówić dalej

(18:32) * Do pokoju wszedł ~klocek

Paulina_____(18:32) : arche //cmok

mruga(18:32) : to odbanujcie THORRa bo sie rzuca że niesłusznie go zbanowali

zenobiusz_(18:32) : co juz koniec?

SacredAuthority(18:32) : //obrazony

PEPSISEXIBOMBA(18:32) : sacred - takie są założenia programowe

zenobiusz_(18:32) : D

~klocek(18:32) : //ello

Perkele222(18:32) : jesli paniusia ma okres albo zly humor to nie powinna byc w czacie

SacredAuthority(18:32) : Paula, a ty temu nie zaradziłas?

PEPSISEXIBOMBA(18:33) : thor - mówiłem coś na temat komiksu w czasie debaty

Evinka(18:33) : Perkele222 nie dałam ci bana tylko wyrzuciłam a za co to dobrze wiesz

PEPSISEXIBOMBA(18:33) : mówiłem dwa razy

Perkele222(18:33) : //panda2mruga wali mnie to

SacredAuthority(18:33) : zaufanie, jest juz occ?

zenobiusz_(18:33) : bylo jak za dawnych dobrych starych czasow //oczko

(18:33) * Do pokoju wszedł ~zelota

Perkele222(18:33) : kody wpisalem mam ich gdzies

PEPSISEXIBOMBA(18:33) : ale sie uparłeś żeby włazić z buciorami

PEPSISEXIBOMBA(18:33) : i udawać nonkonformistę

PEPSISEXIBOMBA(18:33) : teraz już możesz

Perkele222(18:33) : //panda2ban evinka

zaufanie(18:33) : ech uparci sa niektorzy

SacredAuthority(18:33) : czy jest juz occ //tuba//pytanie

Paulina_____(18:34) : jest jakies z dziurami

Paulina_____(18:34) : ponoc właza wiry

Evinka(18:34) : Perkele222 juz wczoraj peps cie ostrzgał

Paulina_____(18:34) : wiec nie polecam

zaufanie(18:34) : SacredAuthority od tego typu pytannjest inny pokoj

SacredAuthority(18:34) : ok

~zelota(18:34) : siemka //grabawierzycie w Jezusa i Jego uzdrowicielska moc? czy tylko tak se tu bluzniecie?

(18:34) * lliill zdjął bana na: ~turandot!*@* w tym pokoju

(18:34) * lliill zdjął bana na: ~Paweł!*@* w tym pokoju

zenobiusz_(18:34) : tceper dialog powinien sie konczyc z zamiarem samopoprawy ; )

mruga(18:34) : wierzymy

(18:34) * lliill zdjął bana na: ~Monika23!*@* w tym pokoju

SacredAuthority(18:34) : zelota, ja wierze w Boga

(18:34) * lliill zdjął bana na: ~ISLAM!*@* w tym pokoju

(18:34) * lliill zdjął bana na: ~havenu!*@* w tym pokoju

zenobiusz_(18:34) : ceper*

(18:34) * lliill zdjął bana na: ~abc1351!*@* w tym pokoju

~zelota(18:34) : uff

Perkele222(18:34) : //panda2peepsi teraz to jzu zapozno//hehe

(18:34) * lliill zdjął bana na: THOR222 w tym pokoju

stanleypol(18:34) : przez occ mozna se //kompa zepsuc //wazniak

SacredAuthority(18:34) : Jezus jes tylko jego przejawem, awatarem

(18:34) * lliill zdjął bana na: przesladowany_aniolek_z_krakowa w tym pokoju

~zelota(18:34) : sa ludzie na tym czacie

ceper_kwalifikacyjny(18:34) : zenobiusz_ , ale obie strony nie czują tej potrzeby

ceper_kwalifikacyjny(18:34) : z definicji

~zelota(18:34) : to pomodlmy sie

Paulina_____(18:34) : ło matka he he

zenobiusz_(18:35) : jakiej definicji?

SacredAuthority(18:35) : nie, nie bedziemy sie modlic

Perkele222(18:35) : //xpapahyvastii pozatym trza bylo uprzedzic ze jakas debata byc

~zelota(18:35) : zmowmy wspolnie tutaj czaske rozanca

(18:35) * Do pokoju wszedł Sin1

zenobiusz_(18:35) : dialog tzn orozumienie

(18:35) * Perkele222 wyszedł z czata

zenobiusz_(18:35) : p

(18:35) * lliill zdjął bana na: zul_fikar w tym pokoju

~zelota(18:35) : mruga zaczynasz

SacredAuthority(18:35) : ja uwazam, ze w dobie kryzysu, powinno sie znacjonalizowac kosciól

ceper_kwalifikacyjny(18:35) : jakie porozumienie??

(18:35) * lliill zdjął bana na: spinster_ w tym pokoju

mruga(18:35) : ja zaczynam?

~zelota(18:35) : tak

SacredAuthority(18:35) : a duchowienstwo zesłac na sybir

ceper_kwalifikacyjny(18:35) : komu przyznasz rację: Lutrowi, Husowi, papieżom?

zenobiusz_(18:35) : ceper jesli niewiesz o jakei porozumiknie chodzi niepowinienes brac udzialu w tej debacie //hehe

Sin1(18:35) : nie lekajcie sie

mruga(18:35) : nikomu racji nie przyznam

ceper_kwalifikacyjny(18:35) : masz rację

SacredAuthority(18:35) : Sin1 //graba//haha

~zelota(18:35) : wlasnie nie lekajcie cie

Sin1(18:36) : //ello

mruga(18:36) : poza tym dialogu nie ma i nie będzie to tylko puste slowa

mruga(18:36) : parę facetów pogada

SacredAuthority(18:36) : bardzo Cię polubiłe Sinku //hehe

zenobiusz_(18:36) : mruga nieprawda

mruga(18:36) : kobiet oczywiście nie dopuszczą

ceper_kwalifikacyjny(18:36) : cześć

~zelota(18:36) : sacred glupoty piszesz jak mozesz znacjonalizowac cos co nalezy do Krolestwa Niebieskiego?

zenobiusz_(18:36) : wlasnie mowielm ze na slowach niemoze sie konczyc ; )

(18:36) * ceper_kwalifikacyjny wyszedł z czata

mruga(18:36) : i jak zwykle zdecydują o nas wszystko co do aborcji eutanazjii itp.

Paulina_____(18:36) : kobiet do czego?

zenobiusz_(18:36) : slowa w swej naturze so puste

SacredAuthority(18:36) : zelota, Kosciól,to Babilon, badz swiadoma

(18:36) * Do pokoju wszedł ~łobuz

xolpolx(18:36) : moze teraz wejdziemy na jakis muzulmanski portal i na ich czat i rozpoczniemy dialog

(18:36) * Do pokoju wszedł ogon__

~zelota(18:36) : sacred jesli znacjonalizujesz wiare uzyszkasz to co uzyskali nazisci

Evinka(18:36) : mruga wspolna deklaracja Kk i luteran do duze wydażenie

SacredAuthority(18:37) : pozytywne mysli, mowy i uczynki-one naleza do Krolestwa Niebieskiego

mruga(18:37) : to tylko deklaracja

ogon__(18:37) : Cześć ogon.

mruga(18:37) : nic wiecej

PEPSISEXIBOMBA(18:37) : mogę być już sobą?

~abc1351(18:37) : //gniewopien

PEPSISEXIBOMBA(18:37) : czyli pepseyem?

ogon__(18:37) : Nie!

mruga(18:37) : to wszystko puste slowa

~zelota(18:37) : sacred jestes niedowiarkiem

SacredAuthority(18:37) : nazisci, nie czynili pozytywnie, ignorantko

PEPSISEXIBOMBA(18:37) : a nie moderatorem?

ogon__(18:37) : Bądź kimś fajniejszym.

~zelota(18:37) : bedzisz potepiony

SacredAuthority(18:37) : zelota, mówi o sobie

~klocek(18:37) : slowa puste... //mysliczat to istna "pustota" //mysli

SacredAuthority(18:37) : wiara to slowa i uczynki, pozytywne

(18:37) * ~ECLIPSE wyszedł z czata

~abc1351(18:37) : SacredAuthority jesteś jehowy //pytanie

ovo_(18:37) : Arhe polecisz //xluzak

zenobiusz_(18:37) : sacred niewiem do kogo naleza ale pozytywne intencje mysli slowa i czyny to podstawa i wynik dialogu tolerancji a przedwwszzytkim zrozumienia

~zelota(18:37) : czy nazisci czynili pozytwynie czy nie to kwestia dyskusyjna

SacredAuthority(18:38) : nie jestem swiadkiem tetragramu, nieswiadoma

ogon__(18:38) : Czemu uważasz się za pustotę, klocek //nie_rozumiem

~zelota(18:38) : wiadomym jest ze przegrali

~zelota(18:38) : a pisanie historii nalezy do zwyciezcow pamietaj o tym

SacredAuthority(18:38) : diolog, to rozmoa, polegająca na szukaniu wiedzy, swieckiej, i duchowej

zenobiusz_(18:38) : np ovo zdjecla banany w imie jednosci WYBACZANIA ; ) i zrozumienia heh

(18:38) * Do pokoju wszedł ~bach40

Evinka(18:38) : SacredAuthority ostrzegam, jeden epitet do kogos i lecisz...chyba mam juz dośc twojej "pozytywnej" chrześcijańskiej postawy

~klocek(18:38) : ogon__ dlaczego tylko siebie ? jestem bardziej egalitarny //hehe

Paulina_____(18:38) : ha ha ha

(18:39) * Do pokoju wszedł Apsiczka0

SacredAuthority(18:39) : Bóg, to umysł twórczy, pierwszy poruszyciel, bądzcie swiadomi

zenobiusz_(18:39) : zapomnielismy o Wybaczaniu

~zelota(18:39) : ovo zzadko cie widze ale jak juz cie widze tu piszaca chcialbym wiedziec naprawde ile masz w zadzie

ogon__(18:39) : klocek, no ale mnie nie znasz, więc pewnie nie uzasadnisz dobrze, ale siebie znasz najlepiej, więc na pewno masz ważkie powody żeby się za takowe coś uważać.

PEPSISEXIBOMBA(18:39) : to ja już pójdę

SacredAuthority(18:39) : wyabaczanie , jest pozytywne, ale tylko mądre, badzcie swiadomi, zmierzajacy ku zbawieniu

Paulina_____(18:39) : gdzie?

(18:39) * zenobiusz_ ustawił bana na: ~zelota!*@* w tym pokoju

PEPSISEXIBOMBA(18:39) : dziękuję jeszcze raz

~abc1351(18:39) : SacredAuthority a kim jesteś z wyznania //pytanie

SacredAuthority(18:39) : pepsi, idzie, jak sie zaczynają mądrosci

PEPSISEXIBOMBA(18:39) : na posiedzenie mojej tajnej loży

(18:39) * ~zelota został wyrzucony z pokoju przez zenobiusz_. Powód: Zachowuj się! Byle jak ale się zachowuj!

(18:40) * Evinka wyszedł z czata (EOF from client)

PEPSISEXIBOMBA(18:40) : oraz nieco bardziej jawnego taboretu

SacredAuthority(18:40) : abc, wyznaje pozytywną wiare, nie wyznania

(18:40) * zenobiusz_ zdjął bana na: ~zelota!*@* w tym pokoju

(18:40) * Do pokoju wszedł ~cel_nick

~klocek(18:40) : ogon__ ja za bardzo nie nadazam za twoja argumentacja....scislej ?

(18:40) * Do pokoju wszedł ~zelota

(18:40) * Do pokoju wszedł Evinka

Paulina_____(18:40) : tajan loza //ooo

zenobiusz_(18:40) : zelota apeluje o odpwoiednie zachowanie ; )

(18:40) * Z pokoju wyszedł Apsiczka0

(18:40) * stanleypol wyszedł z czata (Ping timeout: 121 seconds)

~zelota(18:40) : ej zenobiusz a ty co impos animi jestes wladza ci odbila ? czlowieku dialogu

ogon__(18:40) : klocek, no określiłeś nas, w tym i siebie, jako pustotę. To, dlaczego mnie za pustotę uważasz, wcale mnie nie interesuje, natomiast ciekawi mnie, czemu o sobie tak myślisz.

ogon__(18:40) : (18:40) * Dostałeś ostrzeżenie: rzucanie mięsem nie będzie tolerowane

~abc1351(18:41) : //usmieszek

ogon__(18:41) : Co to kurwa jest?

(18:41) * ogon__ został wyrzucony z pokoju przez GuardServ. Powód: wulgaryzmy

SacredAuthority(18:41) : ekumenizm, to fałszywa jednosc

(18:41) * Do pokoju wszedł ogon__

zaufanie(18:41) : nie wiem czy niektorzy nie wiedz agdzie sa albo nie posiadaja kultury osobistej albo pomylili pokoje

~abc1351(18:41) : wyznaje pozytywną wiare, czyli jaką //nie_rozumiem

Paulina_____(18:41) : ha ha ha

SacredAuthority(18:41) : są nieswiadomi

Paulina_____(18:41) : //nie_powiem

SacredAuthority(18:41) : abc, zgodną z wiedza swiecka i duchowa

(18:41) * ~bach40 wyszedł z czata

ogon__(18:42) : zaufanie, nie ma co narzekać na Sacred

ogon__(18:42) : on tak już ma

~klocek(18:42) : ogon__ czytaj ze zrozumieniem a wniski przyjda same //hehe

~abc1351(18:42) : jestes jehowy

SacredAuthority(18:42) : ogon, ignorancie wiedzy, czego cchcesz

ogon__(18:42) : klocek, no czytam ze zrozumieniem, jak ktoś coś pisze zrozumiałego, ale ty wcale nie uzasadniłeś, ani zrozumiale, ani niezrozumiale.

~abc1351(18:42) : kręcisz nic nie wynika z twojego gadania

(18:42) * Do pokoju wszedł Promyczek__21

ogon__(18:42) : Więc wciąż cię o to proszę, a może będzie mi dane.

~abc1351(18:43) : może nie chcesz sie ujawnić z jakiegoś powodu

(18:43) * ~cel_nick wyszedł z czata

~abc1351(18:43) : pewnie tak jest

(18:43) * Z pokoju wyszedł Promyczek__21

SacredAuthority(18:43) : prowokuje, do myslenia

~zelota(18:44) : sacred prowokuje //loldobre sobie

mruga(18:44) : trudno was zrozumieć

SacredAuthority(18:44) : ogon, uznajesz pozytywne mysli , słowa i uczynki, czy wolisz na drzewo?

ogon__(18:44) : Ładna dziewczyna bardziej prowokuje do myślenia

~abc1351(18:44) : ok, pasuje do jehowego

ogon__(18:44) : wprawdzie tylko o jednym, ale zawsze

~zelota(18:44) : kaspar hauser normalnie

~klocek(18:44) : ogon__ wiec zacytuje : "slowa puste... //mysliczat to istna "pustota" //mysli" - i jak to potraktowac - jako kategoryczne stwierdzenie ? //hehe

PEPSISEXIBOMBA(18:44) : jeśli ktoś chce

ogon__(18:44) : a ty brzydki jesteś :

SacredAuthority(18:45) : nie badz ograniczony do dziewczyn

PEPSISEXIBOMBA(18:45) : zapis z debaty

mruga(18:45) : ładna to prowokuje do bezmyślności

(18:45) * Do pokoju wszedł Chemiczny_Alii

PEPSISEXIBOMBA(18:45) : mogę wysłać

~łobuz(18:45) : w pokoju religie jest 6 razy wiecej opow, niz w pokojach gdzie jest 2 razy wiecej ludzi:))

Chemiczny_Alii(18:45) : re

mruga(18:45) : do myslenia prowokuje brzydka

PEPSISEXIBOMBA(18:45) : wasza wola

zenobiusz_(18:45) : slowa so puste kiedy nieida za nimi czyny

mruga(18:45) : re Alii

ogon__(18:45) : klocek, ja nie wiem jak to traktować, właśnie dlatego cię pytam, żebyś mi powiedział, a wtedy będę wiedział.

SacredAuthority(18:45) : pozytywne, zenobiusz

PEPSISEXIBOMBA(18:45) : mruga - zależdy do jakiego myślenia i o czym //haha

SacredAuthority(18:45) : jestem piekny duchowo, ogon

ogon__(18:45) : No może, Sacred, ale twojego ducha nie widać, więc co to ma za znaczenie?

~klocek(18:45) : ogon__ a do czego ta wiedza jest tobir potrzebna ?

SacredAuthority(18:45) : to przebija , ze jestem piekny takze fizycznie, ty ignorancie wiedzy swieckiej i duchowej

mruga(18:46) : zależy czy facet będzie obserwatorem czy kobieta

SacredAuthority(18:46) : duch, to energia, nieswiadomy

~łobuz(18:46) : sacred- ty jestes szpetny duchowo- przynajmniej na moj gust //hehe

~zelota(18:46) : Sacred masz spektrum astralne osoby chorej psychicznie

ogon__(18:46) : klocek, wiedza mnie podnieca i jak tylko coś wiem to sprawia mi to dziką przyjemność.

SacredAuthority(18:46) : łobuz, mówi o sobie

~łobuz(18:46) : sacred- mowie o mtobie

ogon__(18:46) : Sacred, energia kinetyczna albo cieplna na przykład?

zenobiusz_(18:46) : łobuz to ty?

SacredAuthority(18:46) : zelota, horoskop pisze, ze mam szczescie w gwiazdach, nieswiadomy

(18:46) * SacredAuthority został wyrzucony z pokoju przez Paulina_____. Powód: Zachowuj się! Byle jak ale się zachowuj!

(18:47) * Do pokoju wszedł SacredAuthority

PEPSISEXIBOMBA(18:47) : odę więc

PEPSISEXIBOMBA(18:47) : idę więc

(18:47) * Do pokoju wszedł pawlo1

~klocek(18:47) : ogon__ podejrzewam ze jast wiele innych sposobow zaspokajania "dzikiej przyjemnosci" //hehe

SacredAuthority(18:47) : energia duchowa

ogon__(18:47) : Ej no, przecież jak na niego to był prawie kulturalny

PEPSISEXIBOMBA(18:47) : zapis debaty będzie na stronie

~zelota(18:47) : nie masz energii ducowej Sacred

zenobiusz_(18:47) : //zaskoczony

ogon__(18:47) : klocek, no ale ja ten akurat najbardziej lubię, i co zrobić?

Paulina_____(18:47) : na ktorej stronie?

SacredAuthority(18:47) : Paulina, zamiast wyrzucac, to na drzewo

Paulina_____(18:47) : dark side of the moon?

~klocek(18:48) : ogon__ od tego to ciebie jaszcze glowa rozboli wiec po co ? //hehe

Paulina_____(18:48) : sacred zaraz poleisz

~łobuz(18:48) : w sacred authority jest tyle energii duchowej, co we mnie energii wiatrowej:))

~zelota(18:48) : Sacred ty musisz byc hominculusem

PEPSISEXIBOMBA(18:48) : na religie.424.pl

PEPSISEXIBOMBA(18:48) : no i jak coś to i ja mogę wysłać

Paulina_____(18:48) : *polecisz

Paulina_____(18:48) : aaaaaa

Paulina_____(18:48) : fajnie

SacredAuthority(18:48) : łobuz, pusc wiatry, to niezdrowe je trzymac

ogon__(18:48) : klocek a co ty moja mamusia jesteś że się o moją głowę martwisz?

~łobuz(18:48) : sacred- to podstaw twarz:))

SacredAuthority(18:48) : podstawowa wiedza swiecka sie kłania

ogon__(18:49) : Ty lepiej byś zaczął wreszcie mi sprawiać przyjemność, a jak nie, to kończymy te randke, klocek.

~zelota(18:49) : Sacred idz stad i zglos sie kiedy uzyskasz jakas dusze

~zelota(18:49) : a z dusza zycie wieczne

Chemiczny_Alii(18:49) : to jak- podialogowaliscie sobie juz?

~łobuz(18:49) : sacred- podsun twarz- niecdh moj duch napelni Cie swoim wiatrem:))

PEPSISEXIBOMBA(18:49) : owszem ali

~zelota(18:49) : moze to byc nawet dusza kozy

PEPSISEXIBOMBA(18:49) : 30 min

Paulina_____(18:49) : juz

PEPSISEXIBOMBA(18:49) : chcesz zapis?

~klocek(18:49) : ogon__ nie sadze aby zaistniala miedzy nami jakas familiarnosc tak ze z mamusi nici //hehe

SacredAuthority(18:49) : alii, z nimi sie nie da,

Paulina_____(18:49) : ali a ty gdzie byłes //panda

PEPSISEXIBOMBA(18:49) : co to jest "istnienie familiarności"?

ogon__(18:49) : klocek no to gadaj wreszcie!

SacredAuthority(18:50) : to swiadomosc, ze istnieje wielka rodzina kosmiczna, pepsi, badz swiadom

PEPSISEXIBOMBA(18:50) : poza tym ze ktoś sie wysila żeby używać słów które nie pasują do kontekstu a je zna?

~klocek(18:50) : ogon__ a o czym niby ?

mruga(18:50) : wlaśnie na gg facet mi udowadnia że dusza nie istnieje czy że jest śmiertelna

ogon__(18:50) : O seksie

ogon__(18:50) : albo o tym, czemu jesteś pustotą, bo od tego zaczęłiśmy

SacredAuthority(18:50) : nie badz ogranoczony do sexu ogon

PEPSISEXIBOMBA(18:50) : aha

ogon__(18:50) : i wciąż się uchylasz od odpowiedzi.

mruga(18:50) : ś chyba w to wierzą nie?

PEPSISEXIBOMBA(18:50) : to ja może pójdę

ogon__(18:50) : Chyba coś ukrywasz.

~zelota(18:50) : mruga obawiam sie ze ten facet chce cie wykorzystac seksualnie tylko

SacredAuthority(18:50) : po smierci, duch ludzki idzie w kosmos

PEPSISEXIBOMBA(18:50) : pa ya all

~klocek(18:50) : ogon__ a gdzie to stwierdzanie ?

Paulina_____(18:51) : pa pepsi

ogon__(18:51) : No tu: "czat to pustota"

mruga(18:51) : zelota nie sądzę bo my już tak gadamy aseksualnie od 2 lat

~zelota(18:51) : w dodatku musi byc jakis niewydarzony skoro na niesmiertelnos/smiertelnosc duszy cie sciemnia

~łobuz(18:51) : po smierci dch ludzki lezy martwy i nic go nie obchodzi

(18:51) * PEPSISEXIBOMBA wyszedł z czata

SacredAuthority(18:51) : gdzie miała byc na debata o 18?

SacredAuthority(18:51) : w radio czy w tv?

~klocek(18:51) : ogon__ brawo - 100 pkt za przeczytanie tekstu - moze nastepne beda za zrozumienie //hehe

SacredAuthority(18:51) : łobuz, lezy ciało

Paulina_____(18:52) : w eurotelewizji

~zelota(18:52) : no czyli moja teoria moze byc prawdziwa ze jest niewydarzony skoro sciemnia od dwoch lat

~zelota(18:52) : 'aseksualnie" //lol

mruga(18:52) : hahaha

ogon__(18:52) : klocek, nie baw się w pana nauczyciela, od 20 minut próbuję uzyskać odpowiedź na jedno pytanie, a ty się wykręcasz jak głupi jakiś.

~łobuz(18:52) : sacred- w martwym ciele martwy duch //hehe

 


Data utworzenia: 18/02/2009 @ 20:11
Ostatnie zmiany: 15/06/2011 @ 01:18
Kategoria : RELIGIE Z CZATA
Strona czytana 17626 razy


Wersja do druku Wersja do druku

 

Komentarze

Nikt jeszcze nie komentował tego artykułu.
Bądź pierwszy!

 
Trzecie Oczko


rozmowy-z-diablem.jpg
estreicher-zarys.jpg
kartezjusz-roz.jpg
1908-o-wolnosci.png
erman-mity-s.jpg
od-mojzesza-do-mahometa-ke.jpg
rozmyslania-marek-a 1913.jpg
historia-kosciola-2-600-1500.jpeg
czarn-mwxxw.jpg
101-tore-murphy.jpg
in-god-we-trust.png
Szalenstwo w rel-swiata.jpg
Historia bez cenzury - Hartwig.jpeg
historia-wenecji_norwich.jpeg
zbikowski-legendy.jpg
megalomania-narodowa-by.png
delitsh-babilon-i.jpg
baschwitz-czarownice_dzieje.jpg
jerzy-adamski-historia-l-f.jpg
edda-lelewel-1828.jpg
etnologia-religii-szyjewski.jpg
prawo-wyznaniowe-2011.png
wiek-propagandy.jpg
nor-davies-boze-igrzysko.jpg
monarsze-sekrety-jankowski.jpeg
klengel-his-sy.jpg
Saga-o-Nibelungach-Treumund.png
labuda-m.jpg
Collectanea Theologica 83-2013-nr 4.jpg
d-bog-urojony.jpg
pales.jpg
prawo-koscielne-kat.jpg
nieznane-arch-mis.jpg
pliniusz-h-n.jpeg
apokryfy-nowego-testamentu.jpg
kissinger_dyplomacja.jpg
Chiny-nowe.jpg
islam-wnuk.jpg
polska_mieszka_i1.jpg
haidit-prawy-umysl.jpg
ency-archeo-z-s.jpg
Mieszko_Pierwszy_Tajemniczy.jpg
heinemann-eunuchy.png
kultura-smierci-1.jpg
bugaj-hermetyzm.jpg
upaniszady-ut.jpg
niwinski-mity-symbole.jpg
podstaw-wiedzy-muzulmanskiej.PNG
grabski-mieszko.jpg
saggs.jpg
sachs_muzyka-wswieciestar.jpg
his-b-w.jpg
drioton-egipt-faraonow-2.jpg
przeinaczanie-jezusa-bart-ehrman.jpg
mieszko-I-strzelczyk-1992.jpg
krotka-hi-islamu.png
leksykon-re.jpg
Zycie-Buddy_1927.jpg
egipt-i-biblia-p-montet.jpeg
mitologia-l-tur.jpg
o-duszy.jpg
COLLECTANEA-PHILOLOGICA-XX-2017.jpg
Leeuw-fenomonologia.png
bancroft-wspolczesni.png
tocqueville.jpg
lengauer-religijnosc.jpg
swity-koszmar-haught.jpeg
his-euro.jpg
dynastia-piastow-ba.jpg
historia-mali-tymowski.jpeg
wewior-wstepujac-w.jpg
bronk-podstawy-nauk-o-religii.jpg
swieci-nie-swieci.jpg
wzory-kultury-b.jpg
Rodzima wiara ukrainska - Lozko.jpg
pascal-mysli.jpg
magia-i-religia.jpg
eisenberg.jpg
margul-mity-z-pieciu.png
zapomniane-n-strzelczyk.jpg
zarys-h-sz.jpg
polityka-jako-wyraz-lub-nastepstwo.jpg
putek-1966-mroki-s.jpg
czary-i-czarty-polskie-tuwim.jpg
demony-r.jpeg
listy-prof.jpg
wilson-krwawiacy.png
babilonskie-zaklecia.jpg
watykan-zd.jpg
religierzymu.jpg
fuld-krotka.jpg
ogarek-czoj.jpg
Narody dawnej.jpg
chrzescjianstwo-rusi-k.jpg
pilarczyk-literatura-zydowska.jpg
Malinowski-Wierzenia_pierwotne.jpg
Tako rzecze-zaratustra-1922-Nietzsche.jpeg
bravo.jpg
religia-a-wspolczesne-stosunki-miedzynarodowe.jpeg
Historia Czechoslowacji - Heck-Orzech.jpg
ap06.jpg
camus-eseje.jpg
bogowie-slowian-m.jpg
mit-azteko1.jpg
ramadan-i-kurban.png
malinowski-zsdzikich.jpg
hall-heretycy.jpg
MACHIAVELLI-Ksiaze-1917.jpg
dogon-ya-gali.jpg
psychologia-religii-bernhard-grom.jpg
historia-pow-sredniowiecza-zientara.jpeg
Szyszko-Hinduizm-buddyzm-islam.jpg
konstytucja-laidler.jpg
mity-skandynawskie-ma.jpg
e-jastrzebowska.jpg
40-piesni-r.png
polskie-n.jpg
chrystianizacja-europy-kosciol.jpg
Jasienica-slowianski rodowod-1961.jpg
niemcy500.jpg
religie-sw.jpg
trevel-his-a.jpg
his-p-k.jpg
od-abrahama-do-ch.jpg
hinduizm_-k.jpg
polska-X-XI.jpg
etyka-prot-weber.jpg
graves-mity-gr.jpg
Historia-sztuki-eu_Meyer.png
de-mello.jpg
amsterd-abc.jpg
szrejter-mitologia.bmp
jero.jpg
IDEA-XIX-2007.png
milczenie-1-2012.jpg
pod-sztandarem-nieba-wiara-ktora-zabija-w-iext43267118.jpg
kaligula.jpg
krewzkrwijezusa.jpg
mysli-sw-jana-chr.png
NAPISY--1994.jpg
ewolucja-boga.jpg
odrodzenie-2000-44.png
stern-zlote-mysli.png
klucz-niebieski-k.jpg
tylak-bog.jpg
100_filmow_Lis.jpg
burszta-asteriks.png
tajemnice-smim.jpg
historia-irlandii.jpg
markus-chrzesc.jpg
przeglad-religioznawczy.png
mitoznawstwo-porownawcze.jpg
nowe-ateny.jpg
u-schylku-starozytnosci-2014-a.jpg
butterwick.jpg
judyta-postac-b-granic.jpg
anatomia hybrydy.jpg
historya-pow-h-3a.gif
znak-1994-2-465.jpeg
cyw-zyd.jpg
STUDIA-RELIGIOLOGICA-39_2006.jpg
studia-theologica-varsaviensia-1977-1.jpg
hyperborea-religia-grekow-gebura.jpg
ilustrowany-slownik-terminow-lit.jpg
psychoanaliza-i-religia.jpg
zli-papieze-c.jpg
kompendium-nauki-sk.jpg
girard-koziol.jpg
meczenstwo_w_islamie.jpg
100-punk-zap.jpg

Rel-Club
Sonda
Czy jest Bóg?
 
Tak
Nie
Nie wiem
Jest kilku
Ja jestem Bogiem
Ta sonda jest bez sensu:)
Prosze zmienić sondę!
Wyniki
Szukaj



Artykuły

Zamknij => WISZNUIZM <<==

Zamknij - Japonia

Zamknij BUDDYZM - Lamaizm

Zamknij BUDDYZM - Polska

Zamknij BUDDYZM - Zen

Zamknij JUDAIZM - Mistyka

Zamknij NOWE RELIGIE

Zamknij NOWE RELIGIE - Artykuły Przekrojowe

Zamknij NOWE RELIGIE - Wprowadzenie

Zamknij POLSKA POGAŃSKA

Zamknij RELIGIE WYMARŁE - Archeologia

Zamknij RELIGIE WYMARŁE - Bałtowie

Zamknij RELIGIE WYMARŁE - Manicheizm

Zamknij RELIGIE ŻYWE - Konfucjanizm

Zamknij RELIGIE ŻYWE - Satanizm

Zamknij RELIGIE ŻYWE - Sintoizm

Zamknij RELIGIE ŻYWE - Taoizm

Zamknij RELIGIE ŻYWE - Zaratustrianizm

-

Zamknij EUROPA I AZJA _ _ JAZYDYZM* <<==

Nasi Wierni

 8769179 odwiedzający

 77 odwiedzających online